|
|||
|
|||
Naboer
Quote:
Et eller andet er der galt her . Når jeg søger på din maildr, står der : "Ingen resultater fundet for kirstenbredal@hotmail.com. Inviter dem til Facebook:" Jeg ved ikke om du også har skjult din mailadr på facebook ? Tjek det evt ige, så jeg kan finde dig.. Mange hilsner fra bech |
|
|||
|
|||
hej pernille, vil gerne være din nabo, jeg hedder elisabeth langkilde, email
elisabeth@fhh90.dk |
|
|||
|
|||
naboer søges!!
Hej farmere.
Jeg søger naboer, minimum 2 stk. Vil så gerne kunne hyre andre farmere til at pløje for mig. Og lad os så snart få de der JULETING på banen |
|
|||
|
|||
nabo
Hej Styrmandinden.
Jamen jeg vil da gerne väre en af dine naboer i Farm Town. Hilsen Conny |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Naboer søges
Hejsa
Jeg søger flere naboer på farm town, men ved ikke helt hvordan man gør. mange hilsner Nynnemor Email: amf58@hotmail.com |
|
|||
|
|||
Hej Nynnemor.
Jeg vil gerne være din nabo. Jeg kan nemlig også godt bruge flere Jeg prøver at fine dig via din mail. Hilsen Styrmandinden |
|
|||
|
|||
samme her pfolkvardsen@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jeg vil da også gerne være med på vognen til at få flere naboer på FarmTown. Vil du ikk skrive din mail her til mig, da jeg ikk kan findes på facebook, da jeg er skjult og ingen kan finde mig. I tilfælde som nu, er det lidt uraktisk ja, men jeg er desværre nødt til at være "hemmelig" ss. Håber at du kan acceptere dette, for jeg mener min anmodning seriøst. Knus bech |
|
|||
|
|||
|
Tags |
neighbour request |
|
|